Бочки глушника – альтернатива купівлі всього виробу
Наиболее уязвимой частью глушителя является бочка, она, прежде всего, страдает от механических повреждений, а также первой выходит из строя от износа. Наиболее распространенной ее поломкой является образование прогара, он появляется из-за постоянного действия на металл и саму деталь высоких температур, перепадов влажности и соли, которую рассыпают на дороге в холодное время года. При возникновении проблем с бочкой вы можете приобрести и установить только этот компонент выхлопной системы автомобиля, однако для этого вам понадобятся сварочные работы.
Суть питання досить проста, вам необхідно демонтувати старий глушник, зрізати стару бочку, а потім якісно приварити нову. Причому вам слід вибирати нову бочку глушника за розмірами підходить під параметри вашого глушника, марки і моделі авто і потужності двигуна. У цьому випадку ви не помилитеся.
Найбільш проблематичними у даному виді ремонту є зварювальні роботи, якщо ви не володієте навичками даних робіт на високому рівні, то краще звернутися на станцію техобслуговування. В ідеалі, такий вид ремонту є найбільш бюджетним, до того ж у вас є можливість вибрати бочку хорошої якості, що додатково збільшить термін служби глушника.
При заміні бочки, обов'язково поміняйте всі кріпильні елементи, так як дані компоненти, особливо гумотехнічні, швидше за все псуються в умовах агресивних середовищ.