Навіщо потрібен стронгер у вихлопній системі?
Багато автолюбителів, кому належить робити ремонт вихлопної системи автомобіля, задаються питанням, а навіщо взагалі потрібен стронгер, і наскільки потрібно його встановлювати? Перед тим, як відповісти на це питання, слід трохи висвітлити тему руху відпрацьованих газів у системі вихлопу.
Выхлопные газы от двигателя движутся по системе выхлопа и при этом попадают в катализатор и камеру резонатора (если они установлены), а также в глушитель. В процессе такого движения они часто преломляются и меняют направление, это необходимо, чтобы сделать звучание мотора приемлемо тихим. Однако при этом возникает обратное давление газов, направленное к двигателю и препятствующее оптимальному выводу отработанных газов от цилиндров. В результате падает мощность мотора. Именно для этого и нужен стронгер, который устанавливается довольно часто вместо катализатора или даже резонатора. Він перешкоджає дії зворотного тиску (протитоку), за рахунок спеціальних лопаток, розташованих у внутрішній частині деталі. Ці лопатки розташовані таким чином, щоб, у той же самий час збільшувати швидкість руху газів по системі від двигуна, закручуючи їх, але це вторинне перевагу.
Часто автолюбителі приймають саме це властивість стронгера, як основна і не бачать сенсу в його встановленні. Його головне призначення зниження протитоку, що призводить до кращого звільнення двигуна від відпрацьованих газів і оптимізації його роботи, як наслідок. Але, зрозуміло, автомобіль буде працювати і без цієї деталі, тут питання саме в поліпшенні функціонування вихлопної системи.