Будова сучасної вихлопної системи автомобіля

У сучасних автомобільних вихлопних системах стали використовуватися в останні роки різні інноваційні технології, головним призначенням яких є оптимізація роботи цього компонента авто, а також зменшення забруднення навколишнього середовища. Якщо говорити про типову будову системи вихлопу у сучасних авто, то можна виділити такі її елементи.
По-перше, колекторна труба, яка з'єднується з приймальною трубою за допомогою спеціальної гнучкої гофри, призначення якої гасіння вібрацій від двигуна. По-друге, застосування каталізатора та інших компонентів, які зменшують токсичність відпрацьованих газів. По-третє, більш популярними стають такі компоненти, як стронгер або полум'ягасник, оптимізований резонатор, що дозволяє зменшити обсяг банки глушника і з'єднаний з ним за допомогою гофри глушника, що істотно знижує вібрації у всій системі.
І сам глушник виготовляється з застосування найсучасніших матеріалів і наповнювачів, здатних істотно впливати на шум з мінімальним появою зворотного тиску. Сучасні вихлопні системи можна налаштувати таким чином, щоб оптимізувати їх роботу в кожному конкретному випадку і для кожної моделі автомобіля. Це дозволяє отримати мінімум забруднення і шуму, без істотної втрати потужності двигуна.