Выпускной коллектор выхлопной системы
Соединяющим звеном между двигателем автомобиля и выхлопной системой является выпускной коллектор. После возгорания топливной смеси в камере сгорания цилиндра, продукты горения должны своевременно быть выведены, чтобы цикл без препятствий повторялся. После выпускного клапана отработанные газы попадают в выпускной коллектор, на который приходится максимальная температура, поэтому его изготавливают из жаропрочного и достаточно большого в сечении чугуна, как правило. После выпускного коллектора выхлопные газы попадают дальше в приемную трубу.
Однак відведення згорілої суміші це не єдина функція випускного колектора. Конструктори його виготовляють таким чином, щоб компенсувати коливальні процеси, що виникають в двигуні. Це стає можливим завдяки будові колектора, а також налаштування виникають коливань відпрацьованих газів і вступу повітряно-паливної суміші в двигун.
За рахунок матеріалу, з якого виготовлений випускний колектор, а також його товщини, дана деталь досить рідко змінюється, хоча вона і піддається інтенсивним корозійних процесів з-за підвищеної вологості і сильних перепадів температури.