З чого складається і як працює стронгер

Ставити чи не ставити стронгер в вихлопну систему свого автомобіля, особливо якщо його установка можлива, це питання, яке задавали багато власників авто? Для того, щоб відповісти на нього, необхідно зрозуміти його будова та призначення.
Стронгер складається з труби, усередині якої розташовуються лопатки, розташовані по спіралі. Деталь володіє двома властивостями, які працюють в парі. Головна властивість стронгера – перешкода тиску протитоку (зворотного руху відпрацьованих газів, що виникають в резонаторі і глушнику), і часткова його компенсація. Це перешкода виникає з-за особливого розташування лопаток, а також завдяки побічного властивості деталі.
У стронгере, розташовані по спіралі лопатки допомагають руху вихлопних газів від двигуна до глушника, закручуючи їх і прискорюючи, що також перешкоджає протитоку. У результаті невелика деталь кілька покращує роботу авто і краще охолоджує двигун, за рахунок чого дещо зростає потужність. Робота стронгера особливо добре помітна в автомобілях, які тихо працюють навіть на підвищених обертах.
Важливо пам'ятати, що стронгер потрібно правильно встановлювати в систему вихлопу, інакше ви отримаєте ефект з точністю до навпаки, що негативно позначиться на роботі автомобіля.