Как гасится звуковая волна в прямотоке?
Большинство автолюбителей, кто интересовался прямоточными выхлопными системами для своих автомобилей, знают, что главными особенностями таких систем является способность несколько увеличивать полезную мощность двигателя, а также изменять звучание авто на приятный (спортивный) тембр. В обычных глушителях звуковая волна гасится за счет камер, переходов и перфорации трубы, однако это приводит к появлению обратного давления отработанных газов, чего нет в прямотоках. За счет чего же гасится звук в спортивных городских выхлопных системах?
Зменшення рева роботи двигуна досягається за рахунок двох факторів: перфорації єдиною труби глушника і спеціального звукопоглинального наповнювача. В якості наповнювача використовується найчастіше базальтова вата, яка має хороші термічні властивості. Щоб під час роботи базальтова вата не видувалася, її зміцнюють за допомогою спеціальної мелкоячеистой сітки або дроту.
На практиці, прямоточні глушники виходять з ладу не як звичайні, від корозії та появи прогарів, а з-за нерівномірного розподілу наповнювача в глушнику, що призводить до втрати властивостей. Такий глушник починає звучати голосно, як би «з відра». Щоб цього уникнути раніше часу, важливо купувати якісні вироби від перевірених виробників, мають хороші відгуки від автолюбителів, і термін експлуатації не менше 4-5 років.