Продавець Інтернет-магазин "Глушачек" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1030 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (09.12).

Интернет-магазин Глушачек

Гофра, яка краще?

Гофра, яка краще?

За рахунок розташування під дном кузова автомобіля вихлопної системи, а також її жорсткого кріплення до двигуна даний вузол авто піддається істотним вібраційним навантаженням. Будь-які коливання двигуна на різних режимах роботи прямо передаються вихлопу. Також коливання з'являються під час руху авто на швидкості по нерівностях.

Щоб не руйнувалися компоненти вихлопу та не зношувалися з'єднання, гумові підвіси та кріплення, в систему встановлюють особливу конструктивну деталь, яка називається – гофра. Якщо розглядати її визначення, то гофра глушника – це деталь, яка здатна на часткову компенсацію вібрацій, що з'являються у вихлопній системі. Зокрема, вона виявляється дуже корисною для запобігання появі ефекту резонансу і прибирає невеликі статичні перекоси. Давайте детальніше розглянемо цей важливий елемент вихлопного тракту.

Конструкція гофри

Хоча гофра глушника і виконує функцію компенсації або часткового гасіння вібрацій у вихлопі, вона може мати різний принцип дії. У цьому випадку виділяються два найпоширеніші принципи роботи:

  • на розтяг, а також на стиск – у цьому випадку деталь встановлюється найчастіше в колекторній трубі та має обмеження на величину довжини виробу – не більше 150 мм;
  • на вигин, тобто для компенсації поперечних коливань - такий варіант гофри може встановлюватися в різних точках вихлопу, і тут також є обмеження за загальною довжиною - не більше 400 мм.

Якщо ви запланували заміну цієї деталі, то купуйте таку саму нову, у тому числі і за принципом роботи. Важливо враховувати, що діаметр сполучних патрубків гофри повинен збігатися з діаметром труб вихлопної системи. Це важлива вимога, яка продиктована тим, що в районі установки деталі не повинно виникати опорів та перешкод вільному руху потоку відпрацьованих газів.

Види захисного покриття.

Тепер варто розглянути питання будови гофри, а також за рахунок чого вдається компенсувати коливання? Що впливає на якість та довговічність цього виробу? У загальному випадку гофра глушника може мати два або три шари. Тришарова конструкція вважається кращою, саме її ми і розглянемо.

Можна виділити таку будову у гофри:

  • патрубки для кріплення виробу до труб вихлопу;
  • гофрований рукав, що забезпечує як рухливість встановленої деталі, так й здатний гасити чи частково гасити вібрації;
  • внутрішній захисний армований шар, захищає гофрований рукав від відпрацьованих газів;
  • зовнішній захисний армований шар, здатний захистити гофрований рукав та весь виріб від зовнішніх впливів та ударів.

Внутрішній захист може мати різне виконання. Якщо це так званий посилений варіант, то такий шар буде рухомою трубою, виконаною у вигляді ланок з нержавіючої сталі. Така система називається – Interlock. Якщо внутрішній захист зроблений у вигляді обплетення теж з нержавіючої сталі, то такий варіант носить назву - Innerbraid.

Зовнішній шар також може мати різну конструкцію:

  • є варіант обплетення з нержавіючої сталі, він свого часу набув великого поширення, і досі залишається популярним;
  • другий варіант - це кольчужна сітка або кольчуга, виконана з міцних дрібних ланок із нержавіючої сталі.

Популярністю користуються обидва варіанти, хоча кольчуга показує велику довговічність, а отже, здатна довше служити у вихлопі.

Яку гофру краще встановити?

Якщо спробувати дати пораду, яку гофру глушника краще купити, тут можна виділити основні критерії:

  • сполучні патрубки мають бути виконані з нержавіючої сталі;
  • деталь повинна мати посилений варіант виконання, а значить, внутрішній армований шар краще придбати типу Interlock;
  • зовнішній захист може мати перший або другий тип конструкції, а саме обплетення або кольчужну сітку. Тут ви вибираєте на власний розсуд, обидва варіанти добре себе проявляють;
  • всі компоненти повинні бути виготовлені з жароміцної нержавіючої сталі.

Якщо ці критерії виконуються у вибраній вами запчастини, далі ви повинні переконатися, що купуєте потрібний варіант. У цьому випадку переконайтеся, що заводський діаметр виробу збігається із діаметром труб вихлопної системи вашого автомобіля. Враховуйте також довжину гофри, вона також має відповідати.

Занадто заощаджувати на гофрі не рекомендується. Ця деталь працює при великих температурних та різних механічних навантаженнях, а також під дією постійної вологості. Якщо економити на покупці, то раніше доведеться робити ремонт і заміну гофри.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner