Продавець Інтернет-магазин "Глушачек" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1128 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (17.03).

Интернет-магазин Глушачек

Гофра кольчуга

Гофра кольчуга

У заводській комплектації у більшості сучасних автомобілів у вихлопній системі стоїть особлива деталь, яка називається – гофра. Її ставлять не рідко й власники старих авто за власною ініціативою, за умови, що за штатом вона у вихлопі не передбачена. Чому це робиться, і яку роль грає гофра глушника у вихлопі? З її допомогою вдається знизити вібраційні навантаження, що виникають від їзди по нерівностях на швидкості, а також при роботі двигуна.

У разі слід зазначити, що вихлоп з мотором з'єднані жорстко, отже всі вібраційні процеси, що з'являються у двигуні, безпосередньо передаються і вихлопній системі. Гофра допомагає зменшити коливальні навантаження, а також за її допомогою вдається повністю нівелювати такий небезпечний ефект, як резонанс.

Давайте докладніше зупинимося на темі даної деталі і акцентуємо увагу на такому її вигляді, як гофра кольчуга.

Навіщо потрібна гофра кольчуга?

Істотне зменшення чи навіть повне гасіння коливань досягається з допомогою гофри за допомогою її будови. Тому на ній варто зупинитись докладніше. Гофра глушника складається з таких компонентів:

  • два невеликі по довжині патрубки, за допомогою яких здійснюється з'єднання деталі з трубами вихлопу;
  • гофрована частина або рукав, здатний на гасіння або зменшення вібрацій, цей елемент має певну рухливість;
  • внутрішній протектор, що захищає від відпрацьованих газів та високої температури гофрований рукав. Такий протектор може мати посилене виконання як системи рухомих між собою пластин, об'єднаних у трубу – Interlock. Другий поширений варіант обплетення, виготовлений ​​з ниток з нержавіючої сталі – Innerbraid;
  • зовнішній протектор, здатний на захист всього виробу, особливо гофрованого рукава від зовнішніх впливів. Переважно це удари, тертя про перешкоди тощо.

На останньому зовнішньому шарі слід зупинитися докладніше, оскільки він може бути виконаний по-різному. Загалом є два варіанти такого захисту:

  • знову ж таки стандартне плетіння з ниток, виготовлених з нержавіючої сталі – оплетка;
  • кольчужне плетіння (кольчуга) – яке є сіткою з дрібним осередком, де ланки з нержавіючої сталі щільно з'єднуються між собою.

Саме другий варіант і зветься гофра кольчуга. У чому її переваги та особливості ми розглянемо далі.

Переваги гофри кольчуга

Навіщо потрібний захист гофрованого рукава зовні? У встановлену деталь можуть летіти каміння під час руху автомобіля, вона може торкатися чи вдарятися об перешкоди, отримувати інші механічні дії. Без такої протекції деталь вийшла б з ладу дуже швидко, тому що будь-який негативний сценарій проробив би дірку в гофрованому шарі.

Такий захист найкраще надає саме сітка, оскільки вона в змозі витримувати великі навантаження. Звичайне плетіння може пошкодитися від удару чи тертя у тій точці, куди докладено зусилля, що зробить вразливою саму гофру загалом. Хоча обплетення і має велику популярність, але практичне застосування показало, що гофра кольчуга може служити довше і надає кращий захист.

Сюди варто відзначити, що здатність компенсації коливань гофрой буде ідентичною і для обплетення, і для сітки. Тут між двома варіантами принципової різниці не буде. Різниця виникає лише у здатності надати якість зовнішнього захисту. Плюс термін служби кольчуги вищий. Якщо посилений варіант деталі допоможе зберегти в цілості сам гофрований шар зсередини, то зовнішня сітка кольчужна забезпечить її захист зовні на цей же час і більше.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner