Продавець Інтернет-магазин "Глушачек" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
867 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (завтра, 17.06).

Интернет-магазин Глушачек

Як замінити гофру вихлопної системи?

Як замінити гофру вихлопної системи?

Згодом відбувається вихід з ладу будь-якої деталі системи вихлопу автомобіля. Це трапляється з різних причин, але здебільшого через дію руйнівних факторів. До таких факторів належить не тільки дія високих температур та періодичне перебування у вологості, що серйозно впливають на термін служби та механічні навантаження. Тут маються на увазі різні удари, а також дія вібрацій.

Вібраційні навантаження у вихлопі виникають з двох причин: звичайний наїзд на нерівності під час руху авто, а також передача коливань у вихлоп від двигуна, до якого система прикріплена жорстко. Зменшити шкідливу дію коливань допомагає спеціальна деталь у вихлопній системі, яка називається гофра глушника. Про неї саму, а також про її вибір та особливості установки ми й поговоримо у темі цієї статті.

Вибір гофри для вихлопної системи

Що потрібно врахувати перед покупкою нової гофри, якщо ви вирішили її замінити або у вас виникла така необхідність. Тут слід дотримуватися відповідності до:

  1. Принципу роботи запчастини. Існують гофри, що працюють на вигин (гасіння поперечних коливань), а є на стиск або на розтягнення (гасіння поздовжніх коливань). При покупці слід придбати такий самий варіант, який стояв у вас до цього.
  2. Розмірів діаметра сполучних патрубків гофри. Їхній діаметр повинен точно збігатися з аналогічним діаметром труб вихлопу вашого автомобіля.
  3. Загальної довжини нової деталі, щоб вона точно встановилася у вихлоп.

Рекомендується звертати увагу при покупці та на якість виробу. Якщо ви хочете купити хорошу деталь, то варто вибрати тришаровий варіант із наявністю внутрішнього та зовнішнього захисту, (посилена модель). Також купуйте гофру виготовлену повністю з нержавіючої сталі.

Правильна заміна гофри

Що варто знати про заміну гофри? У спільній ситуації можна виділити три варіанти заміни:

  • купується повний аналог старої деталі за довжиною;
  • купується гофра дещо довша за попередній варіант;
  • встановлюється гофра на фланцях.

Останній пункт передбачає можливість заміни гофри за умови монтажу на фланці. У цій ситуації має бути обладнано технічну можливість такої установки у вихлопній системі.

Також звернемо увагу на другий пункт, де вибирається деталь трохи більшого розміру за довжиною. Її купують у тому випадку, якщо пошкоджено зварний шов на старій та зламаній гофрі. Тоді зрізається сам шов, тобто місце зрізу буде трохи далі з двох сторін, а різниця довжини між старою і новою гофрою допоможе компенсувати різницю.

Тепер розглянемо послідовність дій із заміни гофри:

  • вибирається нова запчастина за розмірами аналогічна тій, що підлягає заміні, це стосується діаметра та довжини;
  • знімається ділянка вихлопу, де має відбутися заміна;
  • зрізається болгаркою по зварних швах стара гофра;
  • кінці труби зачищаються;
  • приварюється нова гофра з одного боку, саме з боку двигуна;
  • всі частини монтуються назад у вихлоп та закріплюються;
  • під кузовом на місці прихоплюється зварюванням друга сторона патрубка гофри і друга частина труби;
  • при цьому важливо, щоб не виникало перекосів або надмірного натягу нової гофри, вона повинна бути у вільному вигляді без статичних навантажень;
  • все назад знімається та якісно приварюється другий патрубок до другої труби;
  • ділянка вихлопу з повністю встановленою новою гофрою ставиться у систему назад.

Це правильний варіант монтажу та заміни нової запчастини. Важливо, щоб після установки гофра зберігала робоче положення, і не була під вигином або очевидним натягом.

На що ще варто звернути увагу при заміні?

Сама по собі заміна гофри глушника повинна проводитись разом з аналізом того, чому вийшла з ладу стара деталь. Якщо це сталося з природних причин зносу та кінця терміну служби, то все гаразд. Однак можуть бути й інші причини занадто швидкої поломки, їх слід з'ясувати.

Для прикладу, тут можна вказати наявність контакту та тертя з кузовом або іншими компонентами вихлопу при навантаженнях, підвищену дію тиску відпрацьованих газів та температури, особливо якщо деталь була встановлена ​​до каталізатора, а він повністю забився або вийшов із ладу.

Можуть бути механічні ушкодження чи удари, чого слід уникати надалі. Також ще раз варто згадати, що неправильно установлена ​​гофра, яка в спокійному стані знаходиться під очевидним навантаженням, також швидко зламається. Наведені приклади повинні спонукати до думки, що слід з'ясувати причини попередньої поломки, щоб уникнути повторення ситуації з новою гофрою.

І відразу варто купувати якісний варіант запчастини від гарних виробників. Слід пам'ятати, що на гофру припадають суттєві навантаження, тому на якості економити не слід.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner