Продавець Інтернет-магазин "Глушачек" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1139 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

Интернет-магазин Глушачек

Полум'ягасники колекторні з фланцем

Полум'ягасники колекторні з фланцем

Поліпшення роботи вихлопної системи автомобіля пов'язане з темою монтажу особливих деталей. Найчастіше такі деталі служать для цілей тюнінгу чи ремонтної необхідності. До них можна віднести особливий виріб, такий як - полум'ягасник. Зокрема, колекторний полум'ягасник - це спеціальна деталь, яка може стояти як окремий компонент, а може встановлюватися після повного видалення каталізатора і на його місце. При цьому його монтують в колекторну трубу або безпосередньо в сам колектор і туди, де стояв раніше каталізатор. Давайте докладніше розглянемо питання, що таке полум'ягасник, а також зупинимося на темі цієї деталі у виконанні з фланцями.

Призначення полум'ягасника

Назва «полум'ягасник» не передбачає, що гаситиметься якесь полум'я в системі вихлопу. У справно працюючому автомобілі у вихлопі полум'я гасити не потрібно, але наявність цього компонента приносить істотну користь. Щоб її зрозуміти, слід розглянути будову. І так, полум'ягасники складаються з наступних елементів:

  • вхідного та вихідного отворів одного діаметра. Причому розмір цього діаметра повинен співпадати з діаметром труб вихлопної системи, це треба враховувати під час вибору;
  • вхідний отвір відрізняється від вихідного наявністю воронкоподібного входу, це робиться з метою зниження опору відпрацьованих газів;
  • труби по центру з наявністю в ній перфорації, при цьому дана труба з'єднує вхідний отвір з вихідним, вона є суцільною та наскрізною;
  • банки навколо труби з перфорацією, причому сама банка герметична у всіх точках;
  • розташованого всередині банки і навколо перфорованої труби звукопоглинального та одночасно термостійкого матеріалу, наприклад, базальтового волокна.

Сама будова вказує на властивості полум'ягасника. Він призначений для гасіння хвилі інтенсивного звуку, що виробляється працюючим двигуном. Після попадання звукової хвилі в перфоровану трубу вона починає розсіюватися на отворах перфорації, а потім гаситися звукопоглинаючим матеріалом. Так вдається зробити автомобіль в загальному тихіше, а на решту вихлопу будуть припадати менші навантаження. Це добре позначиться на тривалості його експлуатації.

Сам по собі полум'ягасник потрапляє до найбільш екстремальних умов роботи. Це стосується не тільки високих температурних та сильних механічних навантажень, на нього діятимуть вологість і відпрацьовані гази з їх хімічним складом. Тому цю деталь роблять із високоякісної нержавіючої сталі, здатної спокійно переносити дію підвищених температур.

Особливості установки полум'ягасника з фланцем

Тепер про особливості встановлення полум'ягасників. Цю деталь можуть встановлювати у таких ситуаціях:

  • як самостійний компонент для тюнінгу;
  • замість каталізатора, при цьому полум'ягасник заварюють у старий корпус каталітичного нейтралізатора на його місце, попередньо розрізавши його і вийнявши все зайве;
  • монтаж полум'ягасника на фланцях, при цьому такий монтаж також передбачає заміну каталізатора в корпусі на полум'ягасник.

Розглянемо докладніше саме останній варіант. Якщо каталізатор видаляється повністю разом з корпусом, а корпус був встановлений у вихлоп на фланцеве кріплення, тобто можливість у такій ситуації і полум'ягасник замінити на фланцях.

Такий варіант заміни найчастіше передбачає адаптацію полум'ягасника під конкретний автомобіль, тобто модель, марку, рік випуску, будову вихлопної системи та ін. Вам не треба займатися зварювальними роботами або будь-що розпилювати. У цій ситуації знімається каталізатор разом з корпусом, а на це саме місце в ту ж штатну позицію встановлюється полум'ягасник з фланцями. У цьому випадку робіт із заміни буде мінімум.

Якщо відбувається повне видалення каталітичного нейтралізатора, замість нього правильно поставити полум'ягасник. Так знімається частина навантаження на систему вихлопу, що важливо у цій ситуації. Плюс порожній простір використовується з користю. Важливо також врахувати, що полум'ягасник не очищатиме відпрацьовані гази, якщо ви видаляєте каталізатор, то очищення у вашому автомобілі не проводитиметься взагалі. Таке видалення робиться з метою значно знизити вартість ремонту в ситуації, коли повністю вийшов з ладу каталізатор.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner