Продавець Інтернет-магазин "Глушачек" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1139 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

Интернет-магазин Глушачек

Як звичайний глушник зробити прямоточним?

Як звичайний глушник зробити прямоточним?

Є така практика серед власників старих автомобілів, вони власноручно переробляють глушник, і роблять із нього прямоток. Це вимагає навичок роботи не тільки зі зварювальним апаратом, але й з болгаркою та іншими інструментами, а також їх наявність. За допомогою переробки заводського глушника в прямоточний досягається зміна звуку роботи двигуна, виходить досягти басових (спортивних) ноток. Крім цього може вийти невелике збільшення корисної потужності, якщо конкретний автомобіль це дозволяє і його після переробки відповідним чином налаштовують.

Давайте розглянемо питання про те, що необхідно для переробки штатного глушника в прямоток, яка вся процедура, а також, чи варто займатися таким перетворенням?

Що потрібно, щоб переробити звичайний глушник?

Відмінність прямоточного глушника від стандарту полягає у здатності мінімально впливати на потік відпрацьованих газів, вони можуть рухатися системою без перешкод. Стандартний глушник сильно загальмовує рух газів за рахунок своєї будови, це створює зворотний тиск, на подолання якого двигун витрачає зусилля, що позначається на його фактичній потужності.

Давайте розглянемо для початку питання про те, що необхідно мати, щоб переробити звичайний глушник у прямоток. Вам знадобиться:

  • інструменти, дриль, зварювальний апарат та болгарка;
  • новий заводський глушник;
  • стандартні та нові кріплення, прокладки та підвіси;
  • труба з діаметром точно таким же, як сполучні труби у вихлопу вашої машини і по довжині, що дорівнює довжині банки;
  • звукопоглинаючий та жаростійкий матеріал, в ідеалі це базальтове волокно;
  • насадка на кінцеву трубу, виготовлена ​​з нержавіючої сталі, яка відіграватиме декоративну роль.

Цього переліку буде достатньо, щоб розпочати роботу. Єдиний момент, якому варто приділити увагу, полягає в тому, що слід купити якісний штатний глушник. Краще якщо він буде з наявністю антикорозійного шару, наприклад, алюмінієвий шар. Глушник при покупці ви вибираєте новий і повністю такий самий, який стоїть за заводським стандартом у вас у вихлопній системі.

Як змінити звичайний глушник у прямоточний?

Тепер можна розглянути послідовність дій, необхідних для переробки. Кроки роботи будуть наступними:

  • демонтується старий глушник, він від'єднується від вихлопної системи та знімається з підвісів;
  • у новому купленому глушнику болгаркою зрізається половина банки в поздовжньому розрізі і так, щоб цілими залишилися бічні стінки;
  • всі нутрощі банки зрізаються і видаляються;
  • готується заздалегідь приготовлена ​​труба, яка буде приварена до з'єднувальних труб глушника, вона розташовуватиметься всередині корпусу прямотоку по центру;
  • у трубі робляться невеликі отвори за допомогою дриля, можна і болгаркою, їх має бути велика кількість по всій довжині. Отвори мають бути різного розміру, у результаті виходить перфорований патрубок;
  • цей перфорований патрубок вварюється всередину корпусу по центру зі з'єднанням його до труб глушника;
  • навколо привареного патрубка розміщується, а потім кріпиться звукопоглинаючий матеріал (базальтове волокно), він заповнює всю внутрішню ємність корпусу;
  • кришка-половина приварюється на місце;
  • на кінцеву трубу приварюється гарна насадка;
  • отриманий прямоток встановлюється у вихлопну систему на штатні кріплення та стандартні нові підвіси;
  • отриманий виріб тестується.

Обов'язково закріпіть наповнювач усередині банки так, щоб він не видувався та не концентрувався в одному місці у внутрішній порожнині. Оскільки сам глушник змін зазнав лише всередині, він спокійно встановиться на стандартне місце. Після змін глушника та створення з нього прямотоку, варто перевірити налаштування роботи системи двигуна, запалення та паливоподачі. Перетворення із системою вихлопу можуть їх трохи збити.

Плюси та мінуси саморобного прямотоку

Можна розглянути негативні та позитивні сторони прямоточного глушника, зробленого своїми руками зі штатної деталі. З позитивних сторін можна назвати:

  • істотна економія коштів, ви отримуєте прямоток за ціною стандартного глушника плюс вартість насадки;
  • змінюється саунд роботи двигуна, з наявністю спортивних басів особливо на підвищених оборотах;
  • можливе деяке підвищення потужності на певних режимах їзди;
  • покращується зовнішній вигляд вашої машини за рахунок естетичної насадки.

До негативних моментів можна віднести:

  • чималий ризик зробити автомобіль занадто гучним;
  • будь-яка помилка з розміщенням усередині банки звукопоглинаючого матеріалу може призвести до того, що згодом автомобіль працюватиме голосніше;
  • великий обсяг робіт, тимчасових витрат із обов'язковим умінням користуватися зварюванням та інструментами.

Вам слід врахувати, що виробники прямоточних глушників мають технологію, за якою їх вироби відразу працюватимуть правильно. У разі саморобного виготовлення є великий ризик зробити помилку. Головна помилка - отримання на виході занадто гучного автомобіля. Це загрожує не лише невдоволенням оточуючих, а й ризиком отримання штрафу від дорожнього патруля за порушення наявних у нашій країні норм.

Насамкінець варто відзначити, що існують у продажу недорогі та якісні варіанти прямотоків. Деякі створюються спеціально під конкретні автомобілі. Можливо має сенс купити вже відразу готовий виріб.  

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner