Продавець Інтернет-магазин "Глушачек" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
958 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

Интернет-магазин Глушачек

Що таке прямоток?

Що таке прямоток?

Модернізувати в автомобілі можна будь-який вузол, від двигуна та системи подачі палива до ходової та трансмісії. Не винятком тут буде і вихлопна система, в неї встановлюють прямоточний глушник замість штатної деталі або повністю тюнінгують весь тракт. Заміна тільки одного стандартного глушника на прямоток варіант модернізації, що найбільш часто зустрічається. Однак комплексне рішення щодо встановлення повністю спортивного вихлопного тракту також не рідкість. Давайте розглянемо питання, що відбувається в тому й іншому випадку і до чого це призводить?

Що таке прямоточний глушник?

Щоб зрозуміти, які зміни отримаємо при заміні заводського глушника на прямоточну модель, нам необхідно розглянути будову прямотоку. Ця деталь складається з наступних частин:

  • вхідної труби, що забезпечує з'єднання з іншими компонентами вихлопу;
  • кінцевої труби, на яку одягається естетична дизайнерська насадка з нержавіючої сталі;
  • корпуса овальної, круглої чи іншої форми;
  • розташованого всередині корпусу по центру патрубка з перфорацією, він розташовується за напрямом перебігу відпрацьованих газів і герметично з'єднаний з іншими трубами системи;
  • жароміцного, пористого, звукопоглинаючого матеріалу, оберненого навколо перфорованої труби та розташованого у внутрішній порожнині корпусу;
  • системи кріплень та підвісів.

Якщо у стандартного глушника звукова хвиля гаситься за допомогою лабіринту розсікачів, камер, переходів та патрубків, розташованих на різних рівнях, то у прямотока цей процес виглядає зовсім по-іншому.

У лабіринті штатної деталі ефективність гасіння звукової хвилі просто чудова. Однак не варто забувати, що цим же лабіринтом рухатимуться відпрацьовані гази, а отже, вони потраплять у систему серйозних перешкод. В результаті опір їхньому руху буде теж сильним. Він настільки сильний, що двигуну доводиться виконувати роботу на його подолання. Так через заводський глушник падає ефективна потужність двигуна.

У прямотоку немає лабіринту, а перебіг відпрацьованих газів вільний і позбавлений опору. Звукова хвиля в ньому гаситься при проходженні через перфоровану трубу. На отворах перфорації хвиля розсіюється та поглинається пористим матеріалом набивання. На виході отримуємо цікавий басовитий саунд, а також шанс на збільшення потужності.

Чому йдеться лише про шанс? Справа в тому, що в заводському вихлопному тракті є й інші компоненти, які можуть створювати досить високий опір руху вихлопних газів. Наприклад, каталітичний нейтралізатор з його комірчастою структурою внутрішньої будови. Тому тільки заміна одного глушника на спортивну модель може призвести до збільшення потужності, такий ефект іноді спостерігається на деяких режимах роботи мотора. Однак про суттєвий ефект у такій ситуації говорити все ж таки передчасно. Тому встановлюють повністю прямоточну вихлопну систему.

Вихлопна система прямоточного типу

Уявімо собі ситуацію, що жодна деталь у системі вихлопу не заважає руху відпрацьованих газів, тоді можна говорити про непоганий додаток до ефективної потужності для двигуна. Що в цій ситуації підлягає заміні:

  • колекторні, проміжні та сполучні труби змінюються під спортивний вихлоп;
  • каталізатор замінюється на високопродуктивну спортивну модель або повністю видаляється;
  • резонатор замінюється на спортивний, у спортивної деталі краще здатність компенсувати звук, що у парі з прямоточним глушником дає хороший, глибокий ефект;
  • глушник змінюється на прямоток, причини ми вказали вище;
  • на кінцеву трубу надягається насадка.

Для деяких автомобілів є сенс зробити розведення вихлопного тракту на два канали. Це робиться за допомогою з'єднувачів H-pipe, X-pipe тощо. У такій ситуації використовується два глушники та дві насадки. Спортивний резонатор може бути один, а може бути їх два.

У ситуації повної модернізації вихлопу збільшення потужності однозначно вийде. Ефект може відповідати показнику 5-15%. Розкид залежить від характеристик конкретного двигуна. Якщо тюнінгувати весь тракт, то варто подбати і про модернізацію деяких елементів двигуна та паливної системи. Так ефект збільшення потужності буде помітнішим і більшим.

Звук у прямоточному вихлопі можна налаштувати дуже цікавий. Однак тільки заради гарного благородного звучання мотора можна вибрати якісний брендовий прямоточний глушник, тільки його буде достатньо для досягнення потрібного ефекту. Головне тут придбати хорошу деталь, що підходить для вашого автомобіля.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner