Продавець Інтернет-магазин "Глушачек" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
867 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (завтра, 17.06).

Интернет-магазин Глушачек

Призначення гофри

Призначення гофри

Функції, які виконує вихлопна система в автомобілі, можуть бути різними. Тут можна виділити не тільки здатність виконувати роботу двигуна тихіше, а й очищення відпрацьованих газів від екологічно шкідливих домішок, а також участь в автоматичному налаштуванні формування паливної суміші. Можна виділити інші завдання.

Однак не можна не відзначити, що ця система працює в особливо агресивних умовах. Це не лише дія високих температур, а й постійна вологість, а також дія вібрацій. Вібрації з'являються через те, що вихлоп жорстко з'єднаний з блоком двигуна, а значить будь-які коливання двигуна відразу передаються на всі компоненти тракту. Ці коливання руйнівно діють на систему, у зв'язку з цим їй необхідний захист. Її забезпечує особлива деталь, яка може встановлюватися в різних частинах системи, і вона називається - гофра глушника.

Гофра, що це?

Загалом, гофра системи вихлопу – це порівняно гнучка деталь, здатна на компенсування коливальних процесів, що виникають у вихлопній системі. Численні вібрації у вихлоп передаються не тільки від двигуна, вони з'являються ще й при переміщенні по нерівностях. Причому найнебезпечнішими коливаннями вважатимуться ті, які за своїми характеристиками наближаються до резонансу.

Гофрі вдається цю проблему вирішити, вона повністю запобігає появі резонансу, а також частково компенсує інші навантаження. Ця деталь складається з таких компонентів:

  • вхідна і схожа на неї вихідна трубки, які за діаметром є аналогічними розмірам інших труб системи вихлопу;
  • гнучкого гофрованого рукава, герметично з'єднаного з трубками;
  • внутрішнього протектора – посилений варіант деталі;
  • зовнішнього шару, призначеного забезпечувати захист гофрованого рукава.

І внутрішній посилений захист і зовнішній шар виконані таким чином, щоб не заважати гофрованому рукаву компенсувати вібрації. Внутрішній захист може бути виготовлений із нержавіючих переплетених волокон (оплітка), або рухомих між собою пластин, зібраних у вигляді труби. Зовнішній шар може бути обплетенням, а може виконуватися у вигляді міцної кольчужної сітки з нержавіючої сталі.

Навіщо потрібна гофра?

Ми вже визначили, що гофра компенсує коливання у вихлопі. Це дозволяє всім компонентам системи служити довше, особливо це стосується кріплень. Однак у справі зменшення коливальних навантажень є свої нюанси. Все залежить від того, які вібрації потрібно погасити, у цьому сенсі всі гофри діляться на два типи, а саме:

  • для погашення поздовжніх вібрацій – такі варіанти встановлюють під двигуном, часто у вертикальному чи похилому положенні, щоб гасити вібрації на розтяг або стиск, деталь має обмеження по найбільшій величині довжини – до 15 см.;
  • для компенсації поперечних вібрацій тут місце установки може змінюватись, але найчастіше такі гофри ставлять за каталітичним нейтралізатором і до резонатора, найбільша допустима довжина таких гофр становить до 40 см.

Зрозуміло, що змінювати гофру, що вийшла з ладу, у вихлопній системі слід саме того принципу дії, який задуманий розробниками. Ефективність роботи цієї деталі настільки хороша, що багато власників старих автомобілів самостійно встановлюють гофри у свої машини, навіть якщо вони не передбачені там по штату.

Що потрібно враховувати під час вибору гофри?

Якщо ви вирішили замінити чи з нуля самостійно поставити гофру глушника, то вам її необхідно правильно вибрати. Що для цього слід враховувати:

  • призначення деталі, тут мається на увазі принцип дії, що вплине на місце її монтажу;
  • довжину виробу з урахуванням настановних розмірів;
  • діаметр вхідної і такої самої вихідної труби, вони повинні збігатися з аналогічними трубами, з'єднаними з гофрою;
  • наявність протектора усередині – посилена гофра;
  • наявність якісного зовнішнього захисту, можна вибрати кольчугу, що чудово зарекомендувала себе, як варіант;
  • матеріал виготовлення будь-яких частин гофри має бути нержавіюча жаростійка сталь.

Тут є обов'язкові умови, які потрібно враховувати, але є рекомендовані. Краще взяти трьох чи навіть чотиришарову гофру від відомої компанії -виробника. На цьому виробі не можна економити або вибирати бюджетний та маловідомий варіант. Ті умови, в яких експлуатується гофра настільки агресивні, що дуже важливою стає якість деталі.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner